Friday, July 22, 2011

i'm home

assalamualaikum.
tak sangka rupanya sudah hampir dua bulan saya berada di universiti malaya,nilam puri. :)
rasa macam baru sahaja habis menjalani minggu haluan siswa,hari ni dah aa kat rumah untuk cuti mid sem ^.^
memang seronok balik rumah,excited :) tambah-tambah dah lama tak jumpa mama dan nak pergi hari terbuka asrama SMAP labu esok*wink2* rindu rasanya pada sahabat-sahabat,guru-guru dan adik-adik junior :)

SMAP LABU-bumi tarbiyah pertama.di situ lah jatuh bangun ku.di situlah bermulanya kesedaran membina jati diri,di situlah bermulanya latihan sebagai pemimpin.

kini,alhamdulillah.
masih ditakdirkan untuk berada di bumi tarbiyah.ALHAMDULILLAH.
seperti ada suatu hikmah besar di sebalik semua yang telah diaturkan.
setiap kejadian Allah itu tidak pernah sia-sia. :)

hari ni,abang-abang intan pun balik rumah juga.seronok dapat kumpul satu family bila dah lama berjauhan.
betul lah pepatah mengatakan,
زر غبّا تزدد حبّا~
"jarang ziarah bertambah sayang"

mama pun nampak seronok.mama kata,bila duduk sorang-sorang kat rumah,mma susah nak tidur.
tapi bila anak-anak balik,tengok tv kejap je pun dh tidur :)


ok lah,just a short post.
semoga cuti2 kita lebih bermanfaat,insyaAllah.
teruskan bermujahadah dan buat persediaan menghadapi ramadhan. :)

*esok pergi smap,jumpa rakan2 dan guru2 ^.^*

~sedang merindui nilam puri~
*bumi tarbiyah,,penuh dengan tazkirah,penuh dengan majlis ilmu,penuh dengan tarbiyah!* ♥
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments: