Sunday, November 13, 2011

msg.

"rindu mama..hehe"

"mama tak boleh tidur semalam sebab biasanya ada orang tidur kat sebelah.bila tengok intan ngantuk,mama pun ngantuk"

touched me! :'(


esok bermulalah zaman kesibukan sebagai mahasiswi.
blog mungkin akan jarang diupdate.'mungkin'.
moga Allah beri kekuatan!
sangat memerlukan kekuatan jiwa sekarang ni.
baru balik macam lemau sikit.haish~buang2!
semangat!
sem baru!
strategi baru!
niat baru!
azam baru!
pandangan baru!

pupuk2!
minta doa :)



*teruskan membaca novel.syabab musafir kasih&travelog seorang da'ei*
*rindu mama :'(* setiap saat doa moga Allah lindungi mama.
kadang-kadang lupa mama sudah berusia 51 tahun.
"mama minta2 tak kena strok je lah duduk sorang2 ni" erkk!ayat mama menakutkan.
tapi mama tak de darah tinggi.moga Allah beri kesihatan yang baik.
sedih sebab mama tinggal sorang kat rumah.she will feel lonely.tak nak biar mama sunyi!

"mama,sedih nak balik nilam puri"

"ala,intan ramai kawan.mama duduk sorang-sorang je kat rumah."


*entry kali ni luahan perasaan ke ape -.-*
tak pe lah!ni peribadi punye,,hehe.mood baru balik UM.macam f1 je. -.-


selamat menduduki peperiksaan buat adik-adik pelajar tingkatan lima.moga Allah bersama kalian :)
khasnya untuk smapians,amnya untuk pelakar tingkatan lima.akak doakan yang terbaik.


*entry peribadi*sedang cari mood*
asiifff~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

^dianakhairi^ said...

contact mama slalu :)

INTAN NADZIRAH said...

baik bakal ibu ^^

nadzimah said...

Allah sentiasa bersama mama.....moga penorbanan ini besar nilainya disisi Allah.. =)

INTAN NADZIRAH said...

aminn :) insyaAllah...