Thursday, December 30, 2010

she is~

Ahad ni,salah seorang drpd sahabat saya nak pergi GOPENG?
nak ke?ke kene pergi?hehe..
bercuti ke??
wa~~seronoknye...sahabat saya nak pergi bercuti..hari tu..baru je dia pergi bandung;)
da dapat teka siapa?AINA LA~hehe..
bukan nak bawa saya aina ni.hehe..
oh!bkn la~
AINA KENE PERGI PLKN~ :)? :( ?
tata~
jangan sdey tau aina...
aina kuat!!

neway aina~thnx 4 being such a nice+good+best friend..
rase bertuah sangat dapat kawan macam aina..
saya minta maaf atas apa yang pernah berlaku :(

Aina jangan lupe saya tau..
as i wrote in your diary..kalau aina dapat kawan yang lebih solehah dari saya,,
saya harap saya masih tetap istimewa di hati awak :)

sori aina..saya teringin nak hantar awak pergi tempat berkumpul g PLKN tu..
tp esok saya ada wedding..hehe:D
biasala~saya kan da mcm wedding planner.. haha

takpe..InsyaAllah..saya akan doakan yang terbaik utk awak kat sane..
sy yakin ada hikmah awak dhantar oleh Allah ke sane..
mungkin awak boleh jadi contoh terbaik,
smpaikan dakwah d sana,bagi tazkirah ;)

saya kagum dengan awak sebab sentiasa berfikiran positif
yang pada saya bukan senang semua orang nak ade fikiran macam tu..
keep it up aina!
saya yakin itu adalah satu daripada kunci kejayaan dan kepimpinan dalam diri awak;)
kita sangat rapat time f1,f2,f3~
tapi since f4 kan kite da len kelas..nek upper form pun da agak sibuk ngan tugas masing2,,
n f4 pun..saya agak x stabil pemikiran sy frust dengan PMR..
i'm sorry aina ;)

f5 ;)
tapi ape2 pun..kita tetap sahabat..
f5!sy cari awak semula..segala masalah ke gembira ke..sy mesti nak cerita kt awk..
thanx aina..awak selalu support sy ;)
kalau sy frust ke berjaya ke dlm exam since upper form..
awak slaloo support sy..
semoga persabahatan kita dberkati Allah ;)



bertemu keranaNya,berpisah keranaNya~



awak antara sumber kekuatan saya ;)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments: