Sunday, January 2, 2011

siblings..

TARRA!!
AMRAN'S GENERATION ;)
tbe2 kali nie rasa macam nak cerita pasal abang2 saya pulak..
ye la..asyik cerita pasal kawan je..hehe..
neway,x rmai pun adek bradik..hanya ade dua abang n i'm the youngest..
ha!i'm the only princess..(haha..perasan puteri konon!)

no..mayb i'm jus....

x rmai kan adek bradek??
sbb tu nanti saya nak anak 8!!haha..byk kan?
ok la..pling ckit pun 5 la~haha...ngarot!lambat lg okeyh!!
this is my eldesy brother!!

ensem x???
ensem kan,kan,kan...
haha...aku memang suke puji abang aku ensem..so,what??;p

act,abang aku nie sejibik macam arwah ayah..
kalau tgk album arwah ayah masa kecik..mcm ni lah muke nye..
wa~ensem2..haha..
perangai pun sama..abg aku ni sangat pendiam..berat mulut..
berat tulang pun sikit..haha:D
tahun ni abang da 21!!wow!sy ade abang yg suda tua okie :)
tp lmbt lg..besday abg 4/12..
my bro ni pun..mm..suke dudok rumah..
sangat menjaga mukenye..tp tym sekolah menengah la..skang ntah la..
skrg dye blaja kt IKBN REMBAU..
since dye blaja kt situ..dye nmpk kurus skit!
jeles??yess~ofcourse~haha:D
x de ape da nk cite kot..
x ley cite lbey2..kang dye mrh..


ha!ni abang yang kedua..
semangat x??haha..semangat kan..tp comel..haha..
again~i luv puji2 my bro..haha;p
nasri ni special ckit..special mcm mane?
mm..x pe la..yang kawan ngan sy tau la :)
tp dye sgt indipendent..n he's more indi then the eldest..
rjen jgk..bertanggungjawab la..
ha!today,,dye bru je start blaja kat giat mara kt pandan..
amek BAKERY!!
dye mmg mint msk..tgk badan la~hehe..no la~;p
tahun ni..nasri 20 tahun!wa~nasri pun da 20..tp lmbt lg..18/12..
haha..lg lmbt...
intan je yg lahir bulan mei..
ha!ha!igt x bile??

ok la~tatau ape motif post kali nie..tp saje je..
memperkenalkan abg2 ku yg e**** &c****..
haha...tgk adek la~~haha...;)


tidak!aku suda gemok..(dlm proses menguruskan bdn!)haha..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments: