Monday, April 18, 2011

kita hampir ke situ :)~khas buat zealous~

menangislah di bahuku~ :')
 rasa macam nak touching-touching sikit hari ni :')
intan nak tujukan lagu ni untuk sahabat-sahabat saya,
intan pun turut rasa sedih :'(
saya nak berjaya bersama-sama,
la tahzan,insyaAllah,ada rezeki sedang menanti kita,Allah adalah sebaik-baik perancangan~
chaiyok!saya sayang anda sangat2!
intan doakan yang terbaik,kejayaan sedang menanti kita semua :)
sabar yea sayang :) sekejap sahaja lagi masa itu akan tiba,
berdoa ye :) yakin pada rahmat dan kasih sayangNya~
intan rasa macam nak nangis :'(
rindu anda~
anda adalah anugerah yang terindah yang Allah telah
kurniakan kepada saya :) ♥ ♥

tengok tau video ni,intan nak buat sendiri tak reti;p
so,intan cilok je la,cari2 dalam utube,,hehe,,





kegagalan hari ini,takkan kekal selamanya :)
jom usaha sama-sama.

saya juga sedang menanti kejayaan saya dan anda semua :)
usaha bersama-sama yea :)
anda semua sentiasa dalam doa saya~
semoga Allah ikat erat-erat hati-hati kita :)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments: