Friday, April 8, 2011

zealous 0610 in da house ~

semalam,tak tahu lah kenapa,,
intan sibukkan mengkhatamkan video-video batch yang fikree buad,
dan video-video yang ada kaitan dengan smap labu!
bosan kan asyik cakap pasal sekolah dan batch je intan ni!
but this is the fact!

saya sedang merindui sahabat-sahabat saya dan smap labu.
betullah orang selalu cakap kan,
zaman persekolahan tu zaman yang paling indah,
tak tahu la orang nak bantah ke apa,,hehe,,tapi intan tetap nak cakap,
batch zealous ni ONE IN A MILION,,
tak sama macam orang lain!kalau korang cakap batch korang lagi bagus,
saya akan tetap pertahankan batch saya lagi bagus!hehe,,
terpulang la kan,it's a normal thing~

macam juga,semua orang akan cakap,
"mak saya lah paling bagus/hebat/baik di dunia"

perasaan macam ni menandakan kita sayang & hargai orang tu :)
tiba-tiba tadi terfikir,kalau masa boleh berputar,rasa nak rakam je semua yang penah jadi masa dekat smap dulu :)
tak puas tengok video yang ada td!rasa nak suruh fikree buad lg!(suruh orang je la sebab sendiri tak reti;p)fik kata ada lagi satu video dalam proses! :)

rindu nasyid2 dekat smap labu,,
rindu semangat kerjasama nak buad apa-apa event dengan zealous 0610!
rindu nak belajar dalam UTP sama-sama.
rindu nak bersila dekat DSL sama-sama.
rindu nak gelabah jawab soalan arab dalam kelas ustazah salwa sama-sama.
rindu nak makan dekat DM sama-sama.
rindu nak nyanyi dalam bilik study sama-sama.
rindu nak baca yasiin sama-sama.
rindu nak senam robik sama-sama.
rindu nak nangis satu bacth sama-sama.
rindu nak kena marah dengan cikgu sama-sama.
rindu nak bina semangat sama-sama.
boleh saya list kan semua?
banyak sangat kesusahan & kepayahan yang batch kita dah lalui..

kena condemn dengan bacth lain?tu perkara biasa~
orang pandang rendah dekat batch kita?tu biasa~

orang bangga dengan perubahan batch kita?alhamdulillah :)

baru je tadi intan jumpa dengan sorang bdk f6 las year,,putera la~
dia kata batch kita lagi bagus!
hmm,,betol ke?hehe,,terpulang pada orang untuk menilai..
 satu perkara yang paling intan suka,kita sama-sama semangat nak berubah untuk jadi lebih baik! :)

terima kasih kerana menjadi yang sahabat yang soleh/solehah.
mari berkenalan dengan zealous 0610 -smap labu- :







credit to fikree yang berjaya menghasilkan beberapa video sebagai kenangan,


saya sayang anda,zealous♥

saya touching sikit pasal batch ni,,hehe,,
semoga rakan-rakan zealous sentiasa dalam keberkatan dan redhaNya,

ya Allah,ikatlah hati-hati kami agar sentiasa berada di jalan MU..
bertemu keranaNya,berpisah keranaNya :)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments: